Πολιτική Επιστροφών

Το lcreations.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες του, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

Α. Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με αποστολή mail στο lcretions.gr ή τηλεφωνική επικοινωνία στο 6937110317 με τo Lcreations ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους.

Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του σε χρονικό διάστημα 5 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση.

Tα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση στην αρχική τους συσκευασία και επάνω να έχουν όλα τα ταμπελάκια. Δεν επιστρέφονται προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν το lcreations.gr αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Β. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από την εταιρεία που παρέχει την εγγύηση καλής κατασκευής και ποιότητας ισχύουν τα ακόλουθα:

Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του σε χρονικό διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αφού έχει προηγηθεί αποστολή mail στο [email protected] ή τηλεφωνική επικοινωνία στο 6937110317.

Tα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση στην αρχική τους συσκευασία και επάνω να έχουν όλα τα ταμπελάκια. Δεν επιστρέφονται προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί.

Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται μέσω courier. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την εταιρεία αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από το lcreations.gr άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς το lcreations.gr.

Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη του lcreations.gr πλέον. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την σύμβαση. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρείας προς τον πελάτη.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό Κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Γ. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη.

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αφού έχει προηγηθεί αποστολή mail στο [email protected]  .Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών των προϊόντων στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Σε περίπτωση τυχόν χρήσης των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 30%-60%. Το lcreations.gr δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή του ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επισκευές – Αντικαταστάσεις

Όλα τα κοσμήματα του lcreations.gr είναι αυθεντικά, κατασκευάζονται σε εργαστήριο στο κέντρο της Αθήνας και καλύπτονται από εγγύηση 6 μηνών από την ημερομηνία αγοράς.

Ως εγγύηση θεωρείται η απόδειξη πώλησης που παραλαμβάνει ο πελάτης κατά την αγορά ενός αυθεντικού κοσμήματος Lcreations.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την αποδοχή ενός κοσμήματος προς τεχνικό έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση είναι η επίδειξη απόδειξης/τιμολογίου αγοράς(εγγύηση).

Η εταιρεία Lcreations έχει κάθε νόμιμο δικαίωμα να μην αποδεχτεί ένα προϊόν προς εξέταση, επισκευή ή αντικατάσταση εφόσον δε πληρούνται τα παραπάνω.

Επισκευή προϊόντος

Παρέχοντας την απόδειξη πώλησης του κοσμήματος εντός του χρονικού διαστήματος των 6 μηνών, ενδέχεται να πραγματοποιηθεί επισκευή με χρέωση ή δωρεάν ανάλογα από την χρήση που έχει προηγηθεί, το θέμα που εμφανίζει το κόσμημα και το είδος της επισκευής που απαιτείται.

Προβλήματα που εμφανίζονται εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζεται ανωτέρω, από μη ορθή χρήση του προϊόντος όπως σπάσιμο αλυσίδας, σπάσιμο συμβόλου, σπάσιμο κουμπώματος, απώλεια ζιρκονίων κλπ. εξετάζονται ανά περίπτωση εάν επιδέχονται επισκευή και πάντα με τη συγκατάθεση του πελάτη μέσω της φόρμας συγκατάθεσης επισκευής.

Τα παραπάνω ισχύουν στην περίπτωση που η επισκευή είναι εφικτή, το πρόβλημα που υπάρχει καλύπτεται από την εγγύηση και υπάρχει διαθεσιμότητα ανταλλακτικών.

Για κοσμήματα εντός εγγύησης, η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου είναι η ακόλουθη:

Στέλνετε στο [email protected] συμπληρωμένη τη φόρμα συγκατάθεσης επισκευής, μαζί με το απαραίτητο φωτογραφικό υλικό ως συνημμένες φωτογραφίες (φωτογραφία από το προϊόν που φέρει το θέμα μαζί με φωτογραφία της εγγύησης), με θέμα: “ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ”.

Ακολουθεί επεξεργασία και αξιολόγηση των στοιχείων που έχετε στείλει από το τμήμα service της εταιρείας.

Λαμβάνετε e-mail αναφορικά με την έγκριση ή μη της αποστολής του προς τεχνικού ελέγχου προϊόντος σας.

Σε περιπτώσεις αποκοπής τμήματος από προϊόν ή σπασίματος, απαραίτητη προϋπόθεση για οποιαδήποτε επισκευή είναι ο πελάτης να έχει στην κατοχή του όλα τα μέρη που αποτελούν το κόσμημα.

Το χρονικό διάστημα της επισκευής είναι 30 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία μας. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση υπάρχει σχετική ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα.

Η επιστροφή των κοσμημάτων, πραγματοποιείται με την μεταφορική εταιρία ACS Courier. To κόστος επισκευής, εφόσον υπάρχει, καταβάλλεται με την μορφή αντικαταβολής στην μεταφορική εταιρεία, κατά την επιστροφή του κοσμήματος.

Το Lcreations αναλαμβάνει εργασίες που μπορούν να επηρεάσουν και να αλλάξουν την αρχική μορφή ενός κοσμήματος όπως η αυξομείωση μεγέθους κλπ.

Το μαύρισμα, η οξείδωση, η αλλοίωση του χρώματος ή της επιφάνειας ενός κοσμήματος, δεν καλύπτονται από την εγγύηση, καθώς αφορούν θέματα χρήσης και φροντίδας από μέρους του πελάτη και όχι κατασκευαστική αστοχία.

Τα έξοδα μεταφοράς προς την εταιρία Lcreations, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αποστολέα. Εφόσον τα προϊόντα αποστέλλονται ταχυδρομικώς, αυτά θα πρέπει να είναι ασφαλισμένα από τον αποστολέα και, να αποστέλλονται ως συστημένα.

Αντικατάσταση προϊόντος

Αντικατάσταση προϊόντος πραγματοποιείται εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την αγορά του προϊόντος και εφόσον διαπιστωθεί, μετά από τεχνικό έλεγχο, κατασκευαστικό ελάττωμα που δεν επιδέχεται επιδιόρθωση.

Ως κατασκευαστικό ελάττωμα δεν αναγνωρίζεται η φυσιολογική φθορά που μπορεί να υποστεί ένα κόσμημα εξαιτίας της χρήσης του όπως η χαλάρωση του κουμπώματος, η αλλοίωση χρώματος κλπ. και εξαιρείται της κάλυψης που παρέχει η εγγύηση για αντικατάσταση.

Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν επισκευής ή αντικατάστασης φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε να ενημερώσετε μέσα στις επόμενες 8 ώρες : την εταιρία courier ώστε να αναλάβουν την ευθύνη καθώς και την εταιρεία μας, στο email: [email protected] προκειμένου να κινήσουμε τις απαραίτητες διαδικασίες για την επίλυση του προβλήματος.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης του δέματός σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.